maandag 21 januari 2019

MAGNETRONKNUFFEL

Ik heb het altijd koud. Mijn bovenrug en schouders krijg ik moeilijk warm. Ik weet dat ik goed zit mijn mijn temperatuur (36.5) Toch is het niet leuk om een koude bovenrug en schouders te hebben. Brrr...


Mijn man kocht daarom een nekkompres bij de Aldi. Deze is gevuld met 995 gram graankorrels.

Opwarmen gaat iets anders dan bij een pittenzak. Ik  moet er een glas water bijzetten. Deze week heb mijn nekkompres een paar keer gebruikt. Hij valt ver over mijn bovenrug heen en de flappen naar voren toe bedekken mijn sleutelbeentjes.  Dat is pas fijn!

Mijn nekkompres is een magnetronknuffel die ik vaak ga gebruiken. Ook handig in de weken dat mijn A-C gewricht opspeelt.

1 opmerking:

  1. Oh deze heb ik ook! Heerlijk! Ik gebruik hem veel als ik pijn heb aan nek en schouders en bij migraine. Echt een uitkomst!

    BeantwoordenVerwijderen