zaterdag 5 januari 2019

KLEDING KOPEN MET FROZEN SHOULDER

Ik tipte ik het al even aan in mijn vorige blog:
Help, hoe krijg ik trui uit in het pashokje. 

Met één arm kan ik me best aankleden.
Moeilijker is het om iets uit te doen.


Mijn man en ik gingen gisteren winkelen. Ik vermeed het passen in de winkel. daardoor was het winkelen eigenlijk niet zo leuk. Totdat ik het bespreekbaar maakte. Mijn man hielp me daarna over de de drempel. Hij bleef in de buurt tijdens het passen en met hij kwam me helpen met het uittrekken als het nodig was.

 👫 Eigenlijk hebben we best lol gehad, zo samen in het pashokje.

Tips aan en uitkleden 
  1. Breng je arm die je het gemakkelijkst kan buigen voor je lichaam. Dan is het gemakkelijker om daarna de kleding over de slechte arm aan of uit te doen. 
  2. Doe bij het aankleden de slechte arm eerst, bij het uitkleden eerst de goede.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten