vrijdag 28 februari 2020

WANDEL JE FIT

Frozen Shoulder. Wat heb ik een pijn gehad. En wat duurde het lang voordat ik echt geen pijn meer had.

18 februari 2019 schreef ik: 

Het gaat precies volgens het boekje, zei hij. Alleen ben ik niet zo ver als ik dacht. Ik kreeg heel erg simpele (!!!) oefeningen mee. Ik wil graag meer maar dat mag nog niet. Belangrijkste is dat ik niet door de pijngrens heen ga.


Een maand later overleed mijn vader. Daarna ben ik minder actief geweest op mijn blog. Nu ik teruglees vind ik het leuk om te vertellen dat ik echt geen last meer heb van mijn schouder en arm.

Ik ben aan het wandelen geslagen (met stokken, met een rugzak op mijn rug). En ik denk dat vooral het lopen met wandelstokken ervoor gezorgd heeft dat de beweeglijkheid van mijn schouder terug is! Een aanrader dus voor wie in de herstelfase zit van een Frozen Shoulder.

Ga wandelen!
Hieronder mijn keuze aan wandelspullen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten