vrijdag 5 april 2019

ZORGBOEK TIETZE EN COSTOCHONDRITIS

Het gaat goed met mij. Aan het begin van het jaar heb ik een zorgboek ontvangen. Zorgboek Tietze en Costochondritus. Dat omdat ik lid geworden ben van de Vereniging. Er staat veel bruikbare informatie in over allerlei onderwerpen.

Bijvoorbeeld:
  1. Leven met chronische pijn
  2. Gezond leven
  3. Hulp en steun
  4. Zakelijke informatie
Deze onderwerpen zijn onderverdeeld in subonderwerpen zoals pijnstilling, aanpak van chronische pijn, afvallen, omgaan met stress, pijnstilling, ziekte, werk en inkomen.


Ik las  dat Tietze en Costo maar bij een relatief kleine groep mensen blijvende klachten geeft. Het komt niet vaak voor dat het chronisch wordt. Laat ik nou net bij die groep horen. Maar aan de andere kant denk ik niet dat ik een heftig "geval" ben.

Op dit moment heb ik geen pijn.

Ik deel hieronder twee linkjes; één naar de vereniging en één naar het zorgboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten