maandag 11 maart 2019

VENIJNIGE PIJN: KRAAKBEENPIJN

En toen ging ik een foto maken onder de hoge spar. Ik draaide met mijn bovenlijf en richtte de lens ver naar omhoog. Ik had nog nooit zulke grote kegels zien hangen. En dat eekhoorntje erbij. Zo schattig!


Nog iets verder buigen. Ik maakte een rare draai en toen verschoof (plopte) er iets naast borstbeen. En ja daarna was de oude pijn weer.terug 

Nu is het ruim een week later. Nog niet zonder pijn. Er zit weer een bobbel naast mijn borstbeen. Maar het gaat al wat beter. 

Wat zijn die gewrichtjes toch snel geïrriteerd. Nou ja, liever die gewrichtjes dan ikzelf. Een fijne vakantie was het. En wat een prachtig weer hadden we. 

Maar wel venijnige pijn: kraakbeenpijn!

1 opmerking:

  1. Ik ontdek steeds meer blogs via https://christelijkebloggersclub.blogspot.com/. Die van jou zie ik nu voor het eerst.
    Fijn dat je stemming niet geirriteerd werd door je pijn, maar wel erg vervelend die pijn!

    BeantwoordenVerwijderen