donderdag 20 december 2018

TIETZE EN ALLERGIE

Het is december. En het is allergietijd voor mij want de hazelaar en els zijn aan hun bloei begonnen. Veel te vroeg! De katjes geven pollenkorrels af aan de lucht. Mensen die daar gevoelig voor zijn voor krijgen een allergische reactie in de vorm van niezen, loopneus en benauwdheid.


Ik heb het benauwd en neem een hooikoortstabletjes (die niet helpen).  De niesbuien zijn niet zo bevorderlijk voor mijn ribben.

Ik heb veel pijn op dit moment. Vooral het vooroverbuigen doet zeer. Een eenvoudige handeling zoals iets in de afwasmachine stoppen is echt pijnlijk. Het is wennen dat het alweer zo ver is. Gelukkig heb ik een stapel boeken van de bibliotheek. Ik ga beginnen met Gewaagde Ontsnapping, geschreven door Tricia Goyer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten