donderdag 27 december 2018

7 TIPS OM JE HOUDING TE VERBETEREN

De kerstdagen zijn goed gegaan. Ik heb ontzettend op mijn houding gelet. Ik maak het visueel voor mezelf en ik beeld me in hoe mijn ribben en borstbeen "staan" bij wat ik doe. Dat helpt me om me niet in allerlei rare bochten te wringen. Niet te ver uit de normale stand te gaan (gelinkt aan mijn hypermobiliteit).

Heb jij Tietze of costo? Let dan goed op je houding!


7 TIPS OM JE HOUDING TE VERBETEREN

  1. Trek je schouders naar achteren.
  2. Let op je onderrug: geen holle onderrug maken
  3. Zorg dat je bekken niet gekanteld staat
  4. Span je buikspieren aan
  5. Hang niet in je heupen (door op één been te leunen)
  6. Zorg dat je hoofd recht op je nek en ruggengraat staat en niet naar voren
  7. Zorg ervoor dat je rechtop zit (met internetten)
  8. Beweeg je smartphone of tablet naar je hoofd toe en niet je hoofd naar je telefoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten