donderdag 22 november 2018

ZULLEN WE VERGELIJKEN?

Ik heb het weer!

Ik ben weer aan het vergelijken geslagen.

Nou ja, het ging zo: ik las een iets over een ernstige aandoening. Het was geen zielig verhaal maar de realiteit van een heel dapper iemand.Toen dacht: die vrouw heeft ècht wat. Daarbij vergeleken stelt Tietze niets voor!

Ik heb mezelf aangepakt hoor (voordat jij het doet).


Niet zichtbaar ziek zijn (maar last hebben van onzichtbare pijn) is lastig. Ik blog om meer bekendheid te geven aan het syndroom van Tietze en costochondritis. Niet om medelijden op te wekken want ik ben helemaal geen zielig iemand. Door eerlijke openheid ervaar ik wel een stukje bevrijding van binnen.

Vandaag omarm ik het leven. Ik geniet bewust van de gouden momenten. Er zoveel klein groot geluk. Ik wil de tijd niet verspillen door het negeren daarvan. Jij wel?

1 opmerking:

  1. Elke dag heeft wel een gouden momentje. Zo mooi om die op een briefje te schrijven en in een doosjes te doen. maar bovenal om te bewaren in je hart.

    BeantwoordenVerwijderen